Reklamuj się wspierając kulturę i sztukę!

Warto wybrać Teatr Bagatela, ponieważ:

  • jest to najbardziej gorący punkt na kulturalnej mapie Krakowa;
  • a zarazem ulubiony Teatr mieszkańców Krakowa (zgodnie z badaniem przeprowadzonym w bieżącym roku przez "Gazetę Krakowską");
  • Teatr prowadzi działalność prospołeczną – projekt edukacyjny "Lato w teatrze” z młodzieżą ze stowarzyszenia Siemacha, koncerty charytatywne,  spektakle z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących;
  • nasz Teatr odwiedza rocznie ponad 151 000 widzów – to jest REKORD POLSKI wśród wszystkich teatrów dramatycznych!
  • widzowie Teatru Bagatela – teatru o najwyższej liczbie widzów w kraju, dzięki trafnym decyzjom repertuarowym i artystycznym -  to wykształceni,  świadomi swoich potrzeb, zaradni i przedsiębiorczy mieszkańcy przede wszystkim województw małopolskiego, śląskiego i podkarpackiego;
  • repertuar Teatru dzieli się na spektakle klasyczne, współczesne i rozrywkowe. Każdy z tych gatunków jest realizowany na najwyższym poziomie  artystycznym, czego dowodem są wyżej wspomniane wyniki frekwencyjne. Ludzie przychodzący do teatru są grupą przez nas precyzyjnie zdefiniowaną i  od momentu podniesienia cen biletów do 50 zł dla studenta i 60 zł dla biletu normalnego przesunął się przeciętny wiek głównej grupy widzów z 23 do 31  lat, co oznacza, że 80% przychodzących do teatru to osoby samodzielne finansowo o nieco wyższych od przeciętnych dochodach;
  • Teatru Bagatela nie sposób nie zauważyć, gdyż znajduje się w samym sercu Krakowa, na skrzyżowaniu ulic, którymi codziennie idzie w kierunku  Bagateli 150 000 osób; studenci maszerują na Uniwersytet Jagielloński a krakowianie do pracy. Reklama na fasadzie Bagateli jest jedyną taką w centrum  miasta;
  • jest to punkt spotkań, punkt przecięcia głównych komunikacyjnych traktów miasta. Każda dorożka z Rynku na Wawel przejeżdża w okolicy Bagateli.  Logo Państwa firmy będzie zatem widoczne w najlepszym miejscu w mieście;
  • nasi aktorzy to ludzie wielu talentów. Coraz częściej wielu z nich można zobaczyć w filmach i serialach, ale nie tylko...  Zdobywają międzynarodowe  nagrody, uczestniczą w światowej klasy produkcjach filmowych.

Dlaczego warto zainwestować w kulturę i sztukę?

Silna konkurencja, deficyt innowacyjności oraz wzrastające oczekiwania społeczeństwa względem działań odpowiedzialnych społecznie, kierują działania biznesu w stronę rozwiązań niestandardowych, wyróżniających się kreatywnością lub prekursorstwem. Niestandardowe podejście do reklamy jest rynkowym wyróżnikiem, daje Firmie siłę przebicia, kreuje i utrwala wizerunek przyjaciela kultury, a zatem firmy przyjaznej społeczeństwu, bliskiej pozytywnym standardom życia, do których przecież wszyscy mniej lub bardziej świadomie dążymy. Współdziałanie ze strefą kultury wpływa nie tylko na wizerunek zewnętrzny firmy, ale też na PR wewnętrzny organizacji. Dobra praktyka na zewnątrz podnosi system motywacyjny wewnątrz organizacji poprzez:

  • podniesienie świadomości pracowników, że są częścią organizacji, która dba o dobro społeczne, którym są kultura i sztuka;
  • zadowolenie i zaangażowanie w pracę, co w efekcie wiąże się z wysokim poziomem lojalności.