O aktorze

Natalia Hodurek, myśleniczanka, absolwentka wydziałów wokalno-aktorskiego i aktorskiego krakowskiej AST. Śpiewa od dziecka. Już jako początkująca studentka zadebiutowała na zawodowej scenie tytułową rolą w „Ani z Zielonego Wzgórza” w Teatrze Groteska. Występowała także w Teatrze Nowym w „Po wygnaniu” Tomasza Cyza wg wierszy Czesława Miłosza. Widzowie Bagateli oklaskiwali ją pierwszy raz jako Lucy Lockit w „W’ariacjach pożądania” wg „Opery żebraczej” Johna Gaya w reżyserii Rafała Dziwisza w 2018. Spektaklem dyplomowym również w jego reżyserii, „Kochanie, zabiłam nasze koty” wg Doroty Masłowskiej, zdobyła – wraz z kolegami – dwie nagrody na 36. Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi: Specjalną Jury i Srebrny Kamerton (za wrażenia audialne), a także nagrodę za wybitne osiągnięcia teatralne na Międzynarodowym Festiwalu Teatrów Studenckich Istropolitana Project w Bratysławie w 2018. Przedstawienie wyróżniono też uprzednio nagrodą województwa małopolskiego Ars Quaerendi w kategoriach „mistrz” i „uczeń”.

Kariera

Kariera teatralna:

  • 2019: „ŻYD” Z WESELA. WYCIECZKA KRAJOZNAWCZA (Helena Singer) + przyg. wok., reż. K. Hartung-Wójciak
  • 2019: ŻYCIE JEST SNEM (Rosaura), reż. G. Varnas
  • 2018: RYZYKOWNA FORSA (Brenda Dixon), reż. P. Pitera (od II 2019)
  • 2018: ZAGRAJ W LEGENDĘ (Kinga/Krowa/Księżniczka Wandzia/Owca/Konserwatorka Zabytków/Posąg Mary/Przekupka), reż. M. Bogucki i M. Sajur
  • 2018: W’ARIACJE POŻĄDANIA (Lucy Lockit), reż. R. Dziwisz
  • 2018: GWAŁT NA LUKRECJI, reż. M. Liber + opr. muzyczne
  • 2017: KOCHANIE, ZABIŁAM NASZE KOTY, reż. R. Dziwisz
  • 2017: PO WYGNANIU, reż. T. Cyz
  • 2016: JUTRO TEŻ JEST DZIEŃ PEŁEN MIŁOŚCI, reż. K. Pieńkos i Maciej Sajur (od 2018/2019)
  • 2016: POMOC DOMOWA (Maja, kochanka Norberta), reż. P. Pitera (od 2018/2019)
  • 2015: ANIA Z ZIELONEGO WZGÓRZA (Ania), reż. A. Weltschek