Scenariusz Klaudia Hartung-Wójciak i Marcin Wojciechowski
Reżyseria Klaudia Hartung-Wójciak
Kostiumy Marcin Wojciechowski
Opracowanie muzyczne Kamil Tuszyński
Przygotowanie wokalne Anna Branny
Kierownik muzyczny Artur Sędzielarz
Reżyseria świateł Antek Grałek
Inspicjent/ sufler Magdalena Gródek i Monika Handzlik

Szukając Romea

(wg Williama Shakespeare’a)

Każdy z siedmiu bohaterów spektaklu powstałego z inspiracji tragedią Shakespeare’a marzy o roli Romea. Wychodząc od sytuacji przesłuchania grupa performerów zmierzy się z shakespeare'owskimi scenariuszami, wypróbowując ich emancypacyjny potencjał. Łącząc pracę badawczą, psychoterapię integracyjną przy keybordzie, kulturystkę i melorecytacje, aktorzy wyruszą na poszukiwania nieoczywistych i odrzuconych portretów słynnego teatralnego kochanka.

Prapremiera: 14 kwietnia 2018, Scena na Sarego 7

Klaudia Hartung-Wójciak, studentka IV roku Wydziału Reżyserii Dramatu krakowskiej AST, zajmująca się także dramaturgią. Asystowała R. Brzykowi przy spektaklu dyplomowym IV roku WA „Księżniczka na opak wywrócona” wg P. Calderóna de la Barki (2016). Współpracowała z Teatrem im. Szaniawskiego w Wałbrzychu jako autorka adaptacji „Cynkowych chłopców” S. Aleksijewicz (reż. J. Skrzywanek, 2016) i asystentka reżysera przy „Gdyby Pina nie paliła, to by żyła” (reż. C. Tomaszewski, 2017). W Teatrze im. Osterwy w Lublinie zaadaptowała i wyreżyserowała „Przedwiośnie. Ćwiczenia z wyobraźni historycznej” wg S. Żeromskiego (2017). Podwójnie wyróżniona na VI Forum Młodej Reżyserii za „Tkaczy – Historię jak z życia wziętą, a przez to bardzo smutną” na motywach dramatu G. Hauptmanna.